20081105

Grattis USA

Då tror vi på en ljusare framtid med Obama som president! GRATTIS!
 Jag följde valvakan på kanal 5 inatt, men sen somnade jag.
jaja


Då är det alltså onsdag. Jag känner fortfarande att jag har tappat lite gnista men vill så gärna ha tillbaka den.  Är så trist och vakna och känna likgiltighets-känsla. Jag längtar mest efter ledighet och att vara med mina nära&kära. Kanske är jag inne i en känslig period? Det går ingen nöd på mig, men jag brukar altid vara glad. Det har jag fått höra sen var jag bebis.

jaja. Nu ska jag piffa. 
 Imorgon ska jag åka skridskor med B i kungsträdgården efter jobbet. Fint va!.

ciao


2 kommentarer:

B sa...

Yes, we can!

Anonym sa...

Ahh,... skridskor.. det låter ju underbart. Njut av de små vradagslyxen som vardagen ibland kan bjuda på.. hoppas du känner du dig bättre. Ha en fin dag på jobbet o med B. puss