20081125

I´m a miffo!

Idag är jag ledig. Men jag har varit igång sen kl.07.00. Det började i förra veckan när en stamkund var inne i butiken med ett par skor från wedins, som är en kopia på "minimarket"(fast snyggare enligt mig). Jag kom då på att jag med ville ha dom då de har kilklack & är extremt sköna. Så jag ringde runt till alla Wedins-butiker (som för övrigt håller på att lägga ner), men de sa att den var slut i hela Sthlm. Så jag ringde deras huvudkontor och de sa att en 39 fanns kvar i Arlanda stad (haha), så idag fick jag skjuts av en kompis som pluggar i uppsala, hon släppte mig utanför "eurostop" kl.0900. Jag kände mig lite felsplacerad. Jag hängde på ICA MAXI under tiden. Tillslut blev klockan 10 och jag köpte skorna. Dock lite dyrare än jag trodde, i stan var det ju halva reapriset.jaja. Sen tog jag buss och pendeln tillbaka till City. Kul utflykt! Fint väder!

I stan mötte jag upp Bryan som sa att det var mega-utförsäljning på cheapmondays huvudkontor. Så vi drog dit. För 100 kr köpte jag jeans, body, rock-tisha!
Bryan köpte 3 byxor & en luv-väst för 130kr. 
Bra tisdag!

Nu ska jag äta, sen blir att handla mat. Fullt upp!
/a  



5 kommentarer:

Anonym sa...

men dom är riktigt snygga.....önskar att jag kunnat åka in på weekdays utförsäljning idag....men det är ju många den här veckan....utförsäljningar alltså så någon ska väl hinnas med.

kRAm

Anonym sa...

snygga pjucks....dom va värda en lång tur..haha..härligt att ha en "kul" ledig dag.. nu ska jag försöka piggna till, ska ha en heldag me grupparb på bibblan.. uhh. puss vännen

Karolina sa...

Jag gillar tröjan som fan!

K sa...

sjukt snygga jeans, väldigt lika ett par jag har, men mina har en annan färg på sömmarna. Gillar skorna me...if de är borta efter nyår, så är det jag som har fyllestulit, bara ringa och säga åt mig på nyårsdagen :)
puss

Anonym sa...

Jättefina! Jag hade på mig minimarkets på plåtningen idag och gosh vad snygga de är också. Det var bara en veckans läsar-modell-plåtning så inget avancerat :) Men det var roligt att träffa Linn, hon var fantastiskt trevlig. Fast snodde mina glasögon och la ut på hennes blogg. Så nu lär varenda fjortis köpa likadana glas. Har du en bra dag idag? vad ska B baka till fikat imorgon?