20081127

ja milda makter.

Då har man sovit i 4timmar. Igår var en kul kväll.
Vi började på grill, fortsatte till Village (verkligen min stil-haha, not), avslutade på spybar.
 En fantastisk rolig kväll med massor av snack, dans och skratt.

Jag blir mer peppad på jobbet när man hänger med kollegorna privat. En grym kväll helt enkelt.
Mycket hände, men jag håller min tystnadsplikt.
haha
  När jag kom hem inatt var Bryan vaken (han kunde inte riktigt sova när jag inte låg bredvid), jag blir så rörd av att han är så omtänksam.

Bilder kommer ikväll.
Nu ska jag jobba, är totalt slut

ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack tack.....å ja vem är jag....det har jag inte riktigt koll på än:) frågan är om jag lyckas reda ut det någon gång.

Hojta när man kan se lite av köpen!

Kram m

B sa...

Jag har varit förhållandevis pigg idag, trots nattens avsaknad av sömn.