20081128

Thank god it´s friday!

Ja då var det fredag! Det känns väldigt skönt. Jag är som en vandrande zombie.
 I helgen ska vi ta hand om vårt hem, sätta upp stjärnor och fixa med adventskänslan.
Idag slogs jag av hur stökigt vi har det här hemma. Vi är annars väldigt pedantiska & har alltid det väldigt städat. Men nu är det verkligen inte så. Nu är det dammigt, stökigt och allt!
   jaja, skönt och vara ledig i helgen. Vi ska skrubba!

Jag vill att snön ska komma tillbaka!

Weekday har ju super-rea nu, det är ju kul. Frågan är om jag ska gå förbi eller inte.
hmm.

nej nu ska jag piffa
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är en sammetskappa från Camilla Norrback. Har fått dille på ytterkläder tror jag... två kappor på typ två veckor. Har ni haft det mysigt idag? Julbakat något? Bryans biscottis var jättegoda, fast jag fick bara smaka en då Kenneth inte helt oväntat ätit upp de flesta.

Ps. Jo just det, när du kommentarar så kan man inte komma hit direkt genom att klicka på länken; tror du måste lägga till typ http://