20081109

Rainy sunday!

Ja jisses vilken söndag. Min mormor ringde kl 12:15 och då vaknade vi. Hon frågade om hon väckte oss men jag sa att jag varit vaken sen nio. Men ack nej, vilken lögn. Jag var uppe & morgonkissade vid 9, sen somnade jag som en stock igen. 
När man vaknar så sent så är halva dagen pasé, men vi behövde nog sömnen eftersom gårdagen blev sen & jag har känt mig halvsjuk på sistonde. jaja.

Nu är det söndagskväll & helgen har susat förbi. 
 I fredags åt vi sushi och bara mös. Såg tv & åt godis. Igår jobbade jag och gled runt i min nya "Rodebjer" kavaj. Den är helt fantastisk för övrigt. Vi har haft Rodebjer weekend nu, så i fredags var Carin & co inne i butiken och pratade om deras kapselkollektion,  " Rodebjer Classics" som finns i begränsad upplaga nu. Herre vilket riv det var efter grejerna. Jättekul & svinsnygga kläder!
 Gårdagens kväll bjöd på middag hos Karolina med Jens, Wille, Katja som sällskap. Och idag har vi som sagt sovit. Vi promenerade ända till "gullmarsplan" och andades frisk luft. Ikväll har vi ätit thai-mat & franska choklad-crepés. Härlig söndag!









Imorgon är det ny vecka.

Veckans planer:
Måndag: jobb
Tisdag: jobb, handla mat
Onsdag: jobb, häng med tjejerna
Torsdag: jobb, sen kommer mamsen. Härligt!
Fredag: stads-dag med mamsi, pappa-besök på kvällen
Lördag & Söndag: familjemys.

I´m in love




1 kommentar:

B sa...

Det blir nog en bra vecka, ska du se.