20081111

yoyo

Då hittade jag mig själv här. Spännande. Både gamla & nya bilder. 

Ikväll känner jag det, jag känner vändningen. Så det så. Håll tummarna nu. Jag orkar inte gå runt & muttra mer.

Kvällens höjdpunkt var att Bryan kom ihåg att vi firade 2 år & 9 månaders-jubileum idag, så när jag kom hem fick jag fina underkläder. Ni kanske tycker det är mesigt att fira små datum, men det har vi alltid gjort. Med bara lite choklad eller skumpa, tänk vad det kan förgylla. Men idag glömde jag, fy mig!


godnatt

4 kommentarer:

B sa...

Nästa gång kanske jag får något?

K sa...

trevligt med egna traditioner! Fina bilder på den där sidan. Visste du inte att du va med där?lustigt-jeg menar får de bara lägga upp bilder på dig?aja
dags att jobba på tentan.puss

Annie sa...

svar katja;
jag visste att de skulle lägga ut mina bilder ngn ggr men inte just precis nu. he .lycka till med tentan!
puss

Anonym sa...

E jag blind, men jag ser ingen bild på dig på sidan.. ska mangå in på ngt spec?? har spanat 2 ggr.. Haha.. kul att du blir avis..visst är det skönt att ibland ha ledigt, men nja.. jag vill ha bättre betalt.. o slippa ta me pulgget hem efter skolan.. det finns ju alltid där o knackar en i ryggen..men men..idag e de föreläsn, sen direkt fest, med rocktema... ha en bra vecka.. puss