20081226

Föresenad God Jul!

Då var julafton över. Som jag längtade när jag var liten. I år blev känslan lite mindre eftersom jag jobbade. Men jag älskar denna julledighet. Jag går runt i morgonrock och myser med mamma&pappa och bara är. Härligt!
I år firade Bryan med oss. Vilket var underbart. Härligt & ha sin favorit här på julafton, igår åkte han till sin familj i Nybro och imorgon kommer jag efter. Men jag tror det är bra att vara ifrån varann litegrann & vara med sina familjer ensamma.

Igår var tjejgänget här från förr, mycket trevligt!
Idag blir det släktjippo på pappas sida. Imorgon blir det en stadstur i Värnamo och
hälsa på nyfödda bebisen gustav.

2 saker har slagit mig denna jul:
- Jag är så glad att jag har mitt på det torra, skulle aldrig orka leta efter mannen i mitt liv igen. Är så glad att han är funnen.
- Att det är så många ensamma under julen, t.ex. uteliggaren som jag alltid stöter på på vägen till jobbet, som önskade mig en god jul på julafton. Där satt han under sin filt och frös men med ett toppenhumör. Detsamma sa jag, och i samma stund ångrade jag att jag inte tog ut en 500-lapp och köpte honom en julklapp eller ännu bättre bjöd hem honom på jullunch (nu åkte vi dock 40 mil för att fira jul) men men. Jag ska bli bättre på att ge pengar nästa år & köpa Situation Stockholm oftare!
Har ni några nyårslöften?

GOD JUL KÄRA NI!

Inga kommentarer: