20081222

Granen står så grön och grann i stugan!

Nu lyser våran gran. Väldigt fin gran vi har fått faktiskt!

Då är det alltså dan före dan före dopparedagen. Och det känns som en höstdag när jag tittar ut genom fönstret. Jag tror julkänslan innfinner sig när vi är i Småland hos våra nära & kära.

Inatt trodde jag att jag hade drabbats av "vinterkräksjukan" (den går tydligen för fullt), men tack gode gud tror jag att jag klarade mig. Orsaken var nog getost i massor, som inte är allt för bra för en laktosare! jaja, nog om mina sjukdomar.

Idag har vi öppet till 21.00 och jag börjar 12. Innan jobbet tänkte jag hinna med lite julklapps-inköp. Jag vill hitta något tjusigt att bära på julafton också, ska nog ta en sväng till Beyond Retro. Imorgon är jag ledig, då ska jag ta stan i lugn&ro. 

Nej dax att göra sig vacker. Trevlig måndag!
adios

1 kommentar:

B sa...

Det kanske låter lite töntigt, men du behöver aldrig göra dig vacker. Det är du alltid!