20081219

Känn på granen!

Herregud, vem lever jag med egentligen? Nu kom min kille in i vardagsrummet. Naken och endast iförd min stickade 70-tals väst. Jaja så ser en fredag ut i Enskede! Inga konstigheter som den där killen i färjan brukar säga. haha

Nu är det helg, 
gapa & svälj!
Detta är inte något julkappsrim,
detta skriver jag för att jag är hög på lim!

Jag tycker själv att jag har humorn i behåll trots allt.
Nej jag vet knappt vad jag skriver.
Jag mår bra. Min kille är shjysst. Snart är det jul. Jag har jobb trots att det tydligen råder en finanskris i världen (har någon hört talas om den)?

Dax för mig att krypa ner i soffan, se Boston tea party med min kille.

Imorgon jobbar jag, på kvällen skulle vi göra hemmagjorda hamburgare med Karolina, men hon fick feber. Hon har för övrigt aldrig haft hög feber innan, är inte det konstigt!

jajaj. Adios


1 kommentar:

Karolina sa...

Det är det va? Jag ska aldrg mer fnysa åt folk som gnäller över feber, det är ju en riktig pärs! Ja jösses. Mycket ska man vara med om. Idag mår jag bättre men ni vill nog inte ha mig såhär innan jul ändå. Min hals är paj. Skit är vad det är. Ikväll skulle blivit kul.