20081218

Oh what a day!

Tiden går snabbt när man har roligt! I tisdags fyllde Bryan som sagt år och det firades ska jag säga (se bilder nedan).
 Jag väckte B på morgonen och sjöng och han fick tårta, sen sa jag att han inte behövde gå och jobba. Så då packade han sin lila väska som han blev tillsagd och efter en lång frukost begav vi oss mot centralen. Där hoppade vi på ett tåg till Göteborg. Då förstod han vad vi skulle. 
 Jag tog alltså  semester åt Bryan i 2 dagar utan att han anade ett smack. Sen bokade jag hotel på Elite Avenue. Detta var alltså min födelsedagspresent till honom. Vi åkte iväg 2 dagar, han fick känna sig som en prins! Jag betalade allt. 
 
Det har varit 2 helt fantastiska dagar. Underbar känsla att skämma bort någon man älskar till max!
Vi har bara myst, kopplat av & gjort roliga saker.
 Dagarna har inneburit: Fika på vårt klassiska café (sucre salé), Liseberg julmarknad, lufthockey, spegelhuset, bil-körning, Middag på franska resturangen Cyrano, hotellsömn, lång hotell-frukost, ingen stress, promenader i massor, shopping på secondhand, sushi, fika i Haga, drömmar, bröllops-prat & massor av kärlek.
 Känner mig helt fylld av kärlek och lycka. Tack för underbara dagar Bryan. 





























Två saker är ju säkra:
-Det är otroligt skönt att vara ledig!
-Göteborg är en fantstisk stad som vi blir sugna på att flytta till ibland!


4 kommentarer:

B sa...

Det var helt FANTASTISKT! Den finaste presenten jag någonsin har fått, helt klart.

Anonym sa...

annie, du är ju världens underbaraste flickvän måste jag tro !! vi ses snart i julstök/malin

Karolina sa...

Underbart! Flytta inte ifrån mig!
Jag tar med mig vegburgare! Jag röstar för umgänge istället för tv! Tv är sådär, tycker jag.

Anonym sa...

Sotnos! De var ni varda!