20090115

Jag vill lukta grus!

Idag är jag ledig. Jag har nog aldrig varit såhär lat som jag är idag innan. Har sovit länge, ätit, surfat, ätit & suttit på balkongen och fått lite sol. 
Nu har jag dåligt samvete. Jag hade tänkt att gå en lång promenad, tvätta håret och kanske göra en kaka.

jaja det blev en skön dag i allafall. Har hunnit tänka massor om inte annat. Har kommit på att jag inte är nöjd. Eller jag är nöjd att jag har jobb, pojkvän, en underbar familj, lägenhet och allt det där. Men jag är inte nöjd med min jobbsituation. Eller jag vill jobba mer kreativt, jag ber om det. Jag vill kläcka idéer, brain-storma med likasinnade kollegor och jobba rumpan av mig med något jag brinner för. Jag känner mig lite luddig, jag vet inte riktigt vad jag vill men att jag vill göra något åt situationen, det vet jag! Så länge ska jag tänka på vad jag vill och jobba på mitt jobb, där jag träffar massor av underbara människor och det gillar jag.
   Nu ska jag däremot tvätta håret & raka bort konstigt hår från kroppen.

Jag bjuder på fotokaos. Jag har aldrig varit duktig på att fota, bara så att ni vet. Däremot älskar jag att bli fotad. Det ni!

Jag och Margherita

Vårt familjära område i Enskede


Våran nya lampa

Mitt senaste secondhand-fynd


Jag på tåget från Småland


Min mamma fyller på spolar-vätska, visst ser det ut som jag smygfotar henne, paparazzi!

Jag och min morfar


Mormor och jag klipper ner deras julgran och tar bort julpyntet


2 kommentarer:

B sa...

Vi kan vara kreativa tillsammans.

Karolina sa...

Du kommer hitta ditt jobb, oroa dig inte. Och allt du gör nu kommer bli de erfarenheter som tar dig dit. Så tror jag det går till. Nu går jag till er. Ses strax.