20090117

Fåglarna kvittrar!

Godmorgon Världen!
    Igår jobbade jag 13 timmar då var jag trött. Inatt har jag sovit som en stock och ska jobba fast inte lika länge. Bryan sover, det ser så mysigt ut. Min lilla björn!
    Fåglarna kvittrar. Snart blir det väl vår?

Igår var och tittade på RODEBJERS vårkollektion (vad vi hade beställt in till butiken) och jag säger det här & nu:
- RODEBJER är mitt favoritmärke alla tider. Denna kollektionen överraskade mig väldigt mycket, men bara positivt. Så denna våren får vi känna på hippie-modet a´la Los angelses på 60-talet. Fantastiska kläder, fantastiskt folk och bra kvalitet!

Ciao







3 kommentarer:

Karolina sa...

Mitt ååååhhh-ande över scones blev ganak misslyckat, ja.

B sa...

Inte visste jag att björnar flyger söder ut på vintern.

Anonym sa...

hej min pingla! jag har det jattebra, saknar dig forstas! kommer in och halsar pa sa fort jag kommer hem! love /Isabelle