20090119

Ta bort snön!


Jag håller med Emma, man blir deprimerad över detta väder. Kan inte våren komma snart?
Men nu är det bara januari. Jag älskar snön och kyla men inte plask&slask. ÅH! Jag trodde nog inte att januari skulle vara så här segt. Jag drömmer mig bort under denna period!

Jag är ledig idag och imorgon. Idag har jag slappat, färgat ögonbrynen, målat spegeln på toaletten, diskat och duschat. En ganska lugn dag! Skönt.

Nu ska jag dela med mig lite av vårens händelser (jag lever i nuet, men det känns skönt att kunna se lite framåt när det slaskar ute).
- på lördag blir det 2 småländska dejter
- v.6 är det möbelmässa, mamma&pappa kommer upp då
- 10 februari firar jag & Bryan 3 år
- 17 februari fyller jag 24
- i slutet av mars planeras en Barcelona-resa
- påsken kommer firas i Småland
- 1 vecka till utlandet i maj/juni kanske med mina päron
- Denise tar studenten (Bryans syster)
- Vi får semester!

Det kändes skönt.
Ikväll ska jag till Whyred och kolla in vårkollektionen och se vad vi beställt in.
Ciao

1 kommentar:

Karolina sa...

Det vore kul om du använt den där borsten till att färga ögonbrynen....rooooolit hade det varit.