20090120

Mamma Mia!

Jag har precis sett klart filmen, Mamma Mia. Jag har sett den förrut och jag är inte något fan av musikal-filmer, men utav denna är jag det!
Åh jag blir så varm i hjärtat. Jag gråter nästan fortfarande, jag tycker så mycket om skådespelarna. Och skitsamma att det är "klämtjäckt", det är så bra ju. Meryl Streep är fantastisk. Det bor verkligen en sångfågel i henne. Och inte bara tala om Pierce Brosnan, han är ju helt outstanding!
    Jag vill också tillägga att jag tycker Pierce Brosnan är en av de manligaste och snyggaste skådisarna över 50! 

Se klipp & njut:


1 kommentar:

Anonym sa...

jag håller med dig till fullo...filmen är en såån glädje höjjare.. man blir glad inombords. likaså stämmer jag in i din åsikt om deras röster...makalösa, o visst är pierce en riktigt läcker man i sina goda år...haha. Ha en myskväll.. puss.