20090121

OUTFIT


Blus: Secondhand i Ystad, Byxor: Cheap Monday, Skärp: Rut.mfl.

Godmorgon. 
Idag ska jag jobba. Men innan dess ska jag kolla på lite godsaker som jag ska önska mig när jag fyller år (17feb). Ye! 
Jag ska även passa på att säga hej min kille, vi gjorde det mycket mera förr. Då springer jag in en annan ingång på hans jobb och så pussas vi och så blir det världens bästa start på dagen!
    Det ni!

Glömde ju att skriva på min lista över våren att jag och Karolina ska ha en mega secondhand-dag nästa fredag!

Nej nu ska jag piffa och promenera mot stan.
Ciao

3 kommentarer:

B sa...

Snart är det dags för XOXO!

Karolina sa...

Det kommer bli en fantastisk dag!
Ser fram emot det.

Anonym sa...

hej vacka du... shoppingen i h-borg är enbart de vanliga kedjorna, vi va på väla köpcentr.. är som a6 i strl, kanske tom lite större.. helt ok..i stan finns mer småbutiker. Nu ha ja svidat om efter ett svettigt spinningpass o ska ha vinkväll me tjejerna här...ha en lovely kväll..puss