20090210

3 år med världens bästa mexikanare alla kategorier!


Grattis till oss! 
3 år har vi spenderat ihop och mer ska det bli! 

Jag har världens bästa kille. Han är rolig, trygg, omtänksam, snygg, delar samma intressen, störd på ett bra sätt, generös, vacker, annorlunda, allmänbildad, smart, cool, beundransvärd och bäst!

Ikväll ska vi till allmänna galleriet och äta. Och innan dess ska vi gå en runda på stan. Mysig dag!

Jag hittade för övrigt Bryan på en nyöppnad sida idag, bloggmode. 
Här ser ni honom.
Han gör mig stolt den mannen.
...........

Om jag hade haft lite extra cash över så hade jag investerat i lite kläder från BALMAIN.
T.ex. den gröna paljettklänningen och orkesterjackan i svart!
Låt mig drömma!

BALMAIN

BALMAIN


KLÄNNING,H&M

BYXDRESS, H&M


Nu skiner solen igen och fåglarna kvittrar. Dags att ge sig ut på balkongen?
Det är det bästa jag vet. Alltså när solen skiner, det är vår & fåglarna kvittrar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad trevligt! Vi är upptagna den 21, men annars kan vi när som! Jag såg att Bryan var med på bloggmode, och jag med! Roligt att vi får vara med bland alla veteraner :) Köpte du zebra-dressen på h&m? Den är jättefin, jag funderar på den svarta. Kram

Annie sa...

emma:

Är den svarta exakt likadan som den i zebra?, ja vi får se vad det blir.

Jag ska kolla upp med mr.B när vi kan. Hörs om det. Nu ska jag bädda, jag segar för mkt när jag är ledig.
hah.
kram

Anonym sa...

happy 3 year anniversary ..Hoppas på verkligt lundabesök.. inte bara prat utan verkstad.. NU ÄR DET DAX annie.. miss you

Karolina sa...

Ni är två praktexemplar båda två. Som gjorda för varandra. Puss.