20090212

Min fot har somnat!

God förmiddag!

När jag är ledig så blir jag lat, oftast. Idag är jag det. Jag slösurfar, diskar lite, kanske bäddar lite och ser en Beck-film. Jag har nämligen fått hangups på dom. Jag kollar på minst en om dagen. En härlig känsla, som är lite skräckinjagande. För oftast ser jag dom när Bryan sover i min famn och det är mörkt i lägenheten, då är jag rädd. På ett skönt sätt. 
    För er som inte visste det så har jag alltid velat bli kriminalare. Fast jag vill hoppa över biten med att bli "vanlig" polis. Jag vill helst hoppa in i Becks värld direkt. Med kostym, högklackat och pistol. Det ni!

   Idag sov jag för länge (igen) så nu blir min dag lite utdragen. 
Idag ska jag göra följande saker. Inga ursäkter!
- diska
- lagat matlådor som räcker i 2 dagar
- svara på ett mail till Isabelle (saknar dig som bara den)
- bädda
- måla naglarna
- se Beck
- promenera
- kolla öar till midsommar?
- gå på middag hos Karolina
- gå på någon klubbinvigning på Berns
- sova

Nu bjussar jag på bilder från vårat 3års-jubileum.

p.s idag när jag vaknade så hade min man skrivit små lappar med "jag älskar dig" och spridit ut på olika ställen i hela lägenheten. fint!





3 kommentarer:

B sa...

Jag ska hjälpa dig upp ur Beckträsket, ska du se. Jag kan även hjälpa dig att bli kriminalare utan den där vanlig-polis-biten, för jag känner folk som känner folk. Fridens liljor!

Karolina sa...

Äh, att hamna i de där träsken är ju underbart! Bättre det än att sitta och glo på tv, hur som helst. Ses om några timmar.

Anonym sa...

Ni är så söta ni två att jag blir alldeles till mig. Tack för middagsinbjudan, vi är väldigt uppspelta min man och jag. Kommer det några fler än vi två?