20090226

Bu

Godnatt borde jag skriva. 
Snart ska jag gå och lägga mig. Jag vänder lite på dygnet när jag jobbar sent och har sovmorgon, men vad gör det. Jag gillar att utnyttja tiden.

Idag har det märkts att folk har fått lön, kul. Folk är sugna på varmare väder och vårkläder, vem är inte det liksom!
Vi har ett event med  HOPE i helgen, så om ni är sugna på att träffa den ena designern för märket så kom förbi. De delar även ut söta sockor+tidningen COVER till alla som köper byxor. Det ni!

Imorgon ska vi äta på en fransk resturang med jobbet, trevligt. Och gott!

.....
Det slog mig ännu mer idag att man måste vara rädd om livet, det är skört. Jag ska bli bättre på att ta vara på dagarna!
.....

p.s Till Emily- Bryan sover en del ja, men inte jämt. Fast det är mysigt när han sover i soffan och jag pysslar .d.s

2 kommentarer:

B sa...

Jag älskar dig!

Anonym sa...

Håller med dig kära dotter att man måste vara rädda om varandra! Livet går inte i repris. Älskar dig!