20090227

My eyes!

Godnatt kära folk. 

Nu har vi varit ute med mitt jobb. Jag som lovade mig själv att komma hem ganska tidigt. Jag höll inte riktigt det. Men vad gör det, huvudsaken är ju att man har trevligt!
Och det hade vi. Vi har ätit gott, druckit gott, skrattat, pratat om allt, lärt känna varann och myst. En mycket trevlig kväll med andra ord!

Jag och Ayesha tog en taxi hem. Väl hemma satt min käre Bryan i sängen och väntade på mig. Söt! Han har haft afterwork med jobbet så han var med sen ikväll.

   Jag är så tacksam för att ha kille. Och inte är det vem som helst, utan världens bästa! Idag slogs jag av tanken att när man är ett par, så hjälps man åt med allt (ekonomi, problem, rubbet), och det tycker jag är coolt. Att jag lever med någon som vill hjälpa mig med allt, som jag kan dela allt med. Jag har nog haft lite svårt för det förrut att acceptera att någon vill vara så fin mot mig. Men nu gör jag det! Och jag gör det tillbaka, med glädje.
    Är man två så är man ett team!

Godnatt

2 kommentarer:

B sa...

Vi är ett bra team!

K sa...

Det är ju lite sådär med principer. Man ska hålla fast vid sina principer och kan man inte det någon gång så har man ju alltid andra i fickan. En fika snart kanske, eller varför inte spelkväll.puss