20090228

Män som hatar kvinnor

Halsduk H&M
Jacka dagens fynd från Beyond retro
Leggings Gina Tricot
Skor Don Donna



Idag klippte jag av ärmarna på en gammal jeansjacka och voilà, det blev en väst.


Ikväll har vi sett den omtalade filmen, män som hatar kvinnor. Jag hade höga förväntningar när jag satte mig i biosalongen. Och visst levde den upp till sitt rykte, nästan iallafall. Den var dock inte klockren,  på vissa ställen var den seg. Utöver det bjöd den på en massa spänning, jag upplevde den väldigt påkostad också. Men slutbetyg 3.5 av 5.

Efter bion var vi på Berns och tog en avskedsöl för Jenny Stridh som slutar. Efter det gick vi snabbt till Riche, men det är alltid bättre på vardagarna tycker jag!

Nu ska vi gosa och vila i soffan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker det är tråkigt att man inte får se ditt vackra ansikte..disen