20090224

Kalas!

Kvällen bestod av skratt, barndomsminnen, flumm, kärlek, matfrossa, godisfrossa, bröllopsfilm och minnen. Tack för mig.














Ja jisses vilken kväll. Ikväll har mina kära vänner från Värnamo varit här, eller ah de som bor i Stockholm. Frida, Ida & Offe. Underbart att kunna ses allihopa. Vi har så himla kul när vi ses. Även fast det var länge sen vi sågs allihop tillsammans, så känns det precis som vanligt när vi hänger, underbart!

Jag körde på barnkalas-tema. Jag bjöd på saft, korv med bröd, maräng-svisch och godis.
Under kvällens gång slog det mig hur skönt och lyxigt det är att ha vänner som känner mig från början omkring mig. 
    Jag fick ett jättefint uppläggningsfat a'a retro och en fin skål. Tack.

B sover i soffan här bredvid mig, det är så mysigt och höra hans andetag.

Den här veckan känns rätt kul annars, mycket som händer. Dock ska jag ha mens och på senare år har jag börjat få mensvärk (onödigt)! Dagarna innan jag ska ha det så får Bryan stå ut med mycket, då är jag mest vresig, arg, dampig, irriterad, känner mig ful och ledsen. 
Varför ska vi stå ut med detta?
jaja.

Godnatt

1 kommentar:

B sa...

Ibland tycker jag det är lite kul när du blir vresig, arg, dampig, irriterad och kännder dig ful och ledsen. Det handlar om att ta dina ustpel med en nypa salt, mitt lilla mensmonster.