20090312

Åh jag saknar Paris!




Åh vad jag saknar denna stad!
Idag för en vecka sedan så fick jag reda på att vi skulle åka utomlands, men inte vart. Jag hade så mycket fjärilar i magen.
Kan man inte få backa bandet. Det var så underbart att inte veta något utan bara packa och hänga på. Det var så fantastiskt att bli behandlad som en prinsessa men framför allt att få bli Bryans fästmö. Jag känner mig lycklig ända in i roten. Hela kroppen ler av tanken att jag ska bli hans fru och han min man!
Jag ler åt alla minnen och alla fina upplevelser. Alla uteserveringar, all god mat, alla vackra byggnader, all romantik, alla fransmän som inte kan engelska och åt filmen " Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain", som i mina ögon är den bästa film jag sett!
I helgen blir det lugna puckar och mycket jobb. På lördag ska vi se massa franska filmer! Mysigt.

Vi beställde ringar tidigare, det var en spännande upplevelse. Med tanke på att hon som jobbade i butiken och hjälpte oss tog sönder Bryans körkort. Rakt itu gick det. Sen förstod hon mig precis när jag sa att jag hade köttbullsfett på knogarna. Kul tant!