20090329

I'm doctor Love!

Jag håller på att bli en datemaker. Spännande va? Jag fixar blinddejter och ser till att folk får lite spänning i vardagen. Så är det inte exakt kanske men, vi får se efter mitt första uppdrag!

Oh vilken helg jag haft! Fantastiskt att vara lediga ihop. Det bästa som hänt på länge. Jag uppskattar lediga helger mer än någon annan tror jag!
I fredags åt vi sushi med Bryans syster och jag bölade lite till lets dance. Jag gillar egentligen inte ens själva programmet, jag bölade mer åt att alla deltagare inte skulle hänga mer och att det var trist för dom! Jaja.
    I lördags lyxade vi till det med hotellfrulle och söderpromenad. Sen gick Bryan och jobbade i 4 timmar. Jag pysslade i badrummet, köpte bakelser, gjorde hallongrottor och fick 40 tulpaner av B när han kom hem. Så fin är han!
    På kvällen vankades det utgång men jag fick migrän. Så jag var sängliggande och efter ett tag blev det bättre. Då åt vi god mat och hejade på Sverige i fotboll. 
    Idag har vi sovit länge, flummat, besökt vintagemässan och ätit Thai-mat. Nu ska vi röja i köket och sen ska vi se en fransk film!


Bryan köpte denna ljuvliga fransväst till mig på vintagemässan
Lördagens mat
En del av alla vackra blommor jag fick av B

Imorgon är det ny vecka. Och jag är faktiskt ledig måndag & tisdag också, en så kallad långledighet. Nästa helg är jag också ledig.

Veckans planer:

måndag: städa garderoben, middag med Anna&Johanna på kvällen
tisdag: putsa fönster, luncha med mina favoriter Jennie + hennes mamma Christina
onsdag: fridahäng, jobb, riche med Karolina & B
torsdag: jobb, 
fredag: städa
lördag: kolla in lämpliga förlovningspresenter, inhandla balkongtillbehör, besöka la petit france
söndag: häng med jobbet

3 kommentarer:

emma sa...

Oj vilken finfin väst, han är för gullig din Bryan. Tänkte höra med dig om ni fått in den där rodebjer-t-shirten med ögonfransar igen? Är sugen. Lots of love, vi kan väl ses snart igen?

Annie sa...

Hej Emma!
Vet ej om den kommit in ännu, har varit ledig några dagar, ska kolla detta. Vet att den inte skulle komma i så många sizes.
Absolut, klart vi ska hänga.
Kram

B sa...

Hallongrottor is the shit! Nej, jag ska inte missbruka dom.