20090326

I feel it in my fingers, I feel it in my toes

Vackra Audrey Tautou

Nu är min helg nära, jag är nämligen långledig!

Helgens planer:
fredag: sova, städa garderober, putsa fönster, fixa 
lördag: kanske hotellfrulle, Riche, Spybar
söndag: bara vara!

Jag är även ledig mån-tis, eftersom vi egentligen skulle åkt till Barcelona denna helg (men jag blev ju lurad och det blev överrasknings-trip till Paris istället, much better)och hade redan tagit semester för dessa dagar, men men. Vem tackar nej till lite långledigt!

Idag var det extremt mycket att göra på jobbet från morgon till kväll, kul det. Så ikväll är jag seg. Bryan också, då deras butik hade något jippo för swedbank-kunder.
 
Vi tjuvstartade helgen lite ikväll med gott vin, laxpaté och en nyupptäckt ost, Gruyere, som är grym!

Godnatt

p.s en sak jag tänkt på på sista tiden är hur viktigt humor är i ett förhållande. Jag har aldrig vetat tidigare att jag kunde skratta så mycket som jag gör nu. Jag älskar att skratta och flumma med B.

2 kommentarer:

B sa...

Jag vill också vara långledig, damn it.

Anonym sa...

Hoppas Bryan gör sälen när vi träffas, den gillar jag!Svärmodern