20090324

Min kille är en joddlare!

Jag googlar
Jag pratar med mormor

Del av våran lägenhet



Dagens middag: Quinoa i buljong med fetaost, paprika, tomat och basilika-lax
Dödens väder


Idag är jag och B lediga tillsammans. Jag värdesätter det enormt! Vi åkte t-bana ihop innan, det var så länge sen vi gjorde det. Vi promenerade ihop innan och nu har jag lagat mat, B har diskat och nu tvättar han. Det känns för en gångs skull som vi har ett vanligt förhållande. Ledig tid ihop är guld. Det är inte konstigt att man saknar varann och tofflar ibland när man aldrig ses. Slutar jag 20.15 och kommer hem typ 21.00 då är kvällen bortblåst. Så mer tid åt paren!
Tänk att vi ska vara lediga ihop 2 helger i rad nu. 

Nu ska vi bua åt vädret, dricka kaffe, äta varma bullar, göra crepes och se film!
Ciao

1 kommentar:

malin sa...

funderar på en sita minuten till stmhl i helgen om så finns..möjligt möjligt