20090403

Håll i hatten, det är vår!

Jag vill visa att vi redheads med kan få färg, eller ja fräknar!
Jag har fått vårens första fräknar!


Vilken härlig dag!
Vad detta väder påverkar humöret. Alla instängda svenskar kommer ut ur sina burar och släpper loss! Kul att lite sol och blå himmel kan påverka så mycket! 
Det påverkar mig också ska jag erkänna. 

Dagen inleddes med nervositet och en arbetsintervju. Det kändes som det gick jättebra, och även fast jag inte skulle få det så kändes det som att nya dörrar öppnades och att jag fick säga vad jag vill med mitt liv. Det kändes som hon förstod mig och att det finns möjligheter.
 Så alla erfarenheter är bra erfarenheter som min pappa säger. 
Jag ska inte gräva ner mig och bli bitter om det blir ett nej, för det stod tydligt att de sökte någon med utbildning. Jag är glad att det blev intevju! 

Efter det så tog jag och Karolina våra kroppar till Hemköp och köpte lite godsaker, sen åkte vi hem till våran balkong och satt och solade i timmar och svettades (hej 3:e april liksom). 
      
Så nu är mitt ansikte fyllt med fräknar. Och det gillas!
När jag var liten och inte gillade fräknarna som dök upp på sommaren så målade en konstnär en tavla till mig med texten:
"En flicka utan fräknar, är som en himmel utan stjärnor"

Nu är det helg. Det invigs med min B och sushi på balkongen!
Adios

Inga kommentarer: