20090407

Huden luktar sol!

Det är det bästa jag vet, när huden luktar sol. Åh!

Ikväll har jag träffat Ida och Frida, väldigt härligt. 

När jag kom hem så bokade jag och B ett datum då vi ska ha förlovningsfest här i Stockholm, men det blir inte förrän i juni (inbjudan kommer snart).För vi vill vara utomhus och känna av sommaren. Bättre sent än aldrig som vi säger. Det känns som tiden bara flugit iväg sista tiden.

Nu ska jag tillbringa min tid med en sovande man som ligger i soffan. Vi brukar somna i soffan och vakna till ett alarm 20 minuter senare, sen går vi och lägger oss i sängen. Men vad är grejen med soffor?

 

3 kommentarer:

B sa...

Jag har alltid sovit väldigt gott i soffor.

malin sa...

åh baby. snart ses vi i påskvimmlet i småland. Vill fira er i sthlm.. hoppas datumet passar in i kalendern =)

Anonym sa...

hej annie!
tack så mkt för smset .
ja mår helt ok nu faktiskt .
pappa e fortfarande hos min farmor. kommer hem på torsda .mamma å amanda kom hem nu ikväll .
ja har varit hemma sen i söndags .klarade inte riktigt av att vara kvar .
så ni kommer hem i påsk .hade varit jättekul att se dej en snabbis .så vi får väl se :P
puss emily .