20090405

Ma bonheur!

Satt och tänkte innan på vad som är min lycka i livet. Och det är att min kille är den finaste som finns i hela världen. Han gör mig så stark och så trygg. Att mina nära och kära alltid är så nära även fast det är typ 40 mil emellan oss. Att mina vänner är fantastiska, att vi kan ge så mycket pepp, kärlek och styrka till varann. 
   Våran lägenhet är en annan sak som gör mig varm. Att vi bor här och har en fast punkt är en enorm trygghet. Att vi kan inreda som vi vill, det är vi som bestämmer över lägenheten och att vi har en balkong som är helt ljuvlig!

Imorgon är det måndag och snart är det påsk.Vi har pyntat med påskris och fyllt lite påskägg här hemma.

Veckans planer:
måndag: möte jobbet 10-12, sola, träffa Ida & Frida
tisdag: ledig, middag med Karolina & B på kvällen här
onsdag: jobb
torsdag: jobb, minipåskafton med B
fredag: buss mot Småland, middag hos mormor&morfar
lördag: påskafton häng med nära&kära
söndag: smålandsmys, buss mot Sthlm

En gata i Paris, foto: The Selby
Mina favoritkakor

Härliga bilder. Jag saknar Paris lite ja.
Godnatt

Inga kommentarer: