20090429

Jag elsker dig for evigt

Ikväll har vi sett film, jag elsker dig for evigt av Susanne Bier. En av mina favoriter. Bryan gillade den också. En tragisk film med små ljusglimtar. Den gör så oerhört ont att se. Klumpen i halsen är på väg att lägga sig först nu. Det som gör ont är att allt är så verkligt. Livet kan ändras från ena sekunden till den andra. 
Därför grät jag ännu mer när Bryan satt bredvid och pussade bort tårarna. Jag vill aldrig förlora honom, eller någon annan!

Annars har den här dagen varit konstig. Jag vaknade pigg och glad (typ) sen kom någon trötthet med inslag av feber över mig och jag började storgråta. Tror det är för att jag sovit dåligt på sista tiden. Sen ringde mamma och sa att det var normalt, hon kan också vara sån. Det är bra att vädra. Skönt att gråta.

Nu ska jag pussa på min blivande man.
Imorgon är en ny dag. Då ska jag jobba (RODEBJER FINNS I BUTIKEN OCH STYLAR, KOM FÖRBI), sen ska vi hänga med Karolina.

Snart är det första maj. Kul!

1 kommentar:

B sa...

Jeg elsker dig for evigt!