20090428

Känns som jag blivit överkörd!

Godmiddag!

Filminspelningen tog längre tid än beräknat så idag är jag totalt död, mest på grund av att det var kallt igår kväll tror jag. 

Det var väldigt kul och se hur en scen till en filminspelning går till. Det är ju extremt många tagningar och extremt mycket folk som jobbar under inspelningen. Sen var det intressant att se hur skådespelarna värmde upp.
   Jag träffade en äldre man som jag spelade med. Han såg ut som min farfar och var jättehärlig.

Nu skiner solen lite mer, så nu ska jag fixa iordning här hemma sen blir balkongen. Och i eftermiddag ska jag fika med Jennie.

puss

1 kommentar:

emma sa...

Hej! Har faktiskt inte hunnit leta något mer efter ögontröjan, har inte den bästa ekonomin för den delen heller :) Allt som blir över går liksom till bröllopet. Hör av dig om den skulle komma in igen! Kramar