20090426

Magen är mätt!

Foto: The Selby (denna krokhängare vill vi gärna ha)

Helgen är över och magen är fylld! Jag har jobbat hela helgen det har varit ganska mycket. I fredags var jag ledig, då fixade jag massor. På kvällen satt vi på balkongen och åt. I lördags fick jag ett huvudvärks-anfall (igen) och blev sängliggande ett bra tag. Vet inte vad det är som händer, men ena sidan på huvudet lever ett eget liv och det känns som det ska sprängas. Sen såg vi Robinsson och åt somrig mat (grillspett och rotfrukter i ugn). Idag har vi ätit, ätit, ätit, promenerat och jag har fått visa mina talanger på stången vid lekplatsen, jag gjorde volter (det ni) och ikväll har vi sett på Filip och Fredrik med crepés som tilltugg. Jag är mätt ja!

Imorgon är det ny vecka, då ingår vi i "inte äta godis och snacks på vardagarna". Jag känner det. Sockret gör mig ont och jag blir piggare utan. Ska fortsätta med mina vardagliga promenader också.

Veckans to do:
måndag: jobb, filminspelning (statist)
tisdag: ledig, parkhäng med Jennie.B, susanne?
onsdag: jobb, Karolinahäng
torsdag: jobb, lyssna på Valborgssånger med B
fredag: mot Värnamo

Godnatt

2 kommentarer:

kristinajacobson sa...

Hej,
Det var ett tag sen nu men på onsdag kör vi, jag ska oxå jobba då. Jag längtar efter er alla så mycket nu, jag är trött på att leka forskare (inte riktigt min grej). Hoppas du får en underbar ledig dag imorgon med massa sol puss

B sa...

Jag är seeeg!