20090524

THE 90's - ett försvarstal


Igår såg jag den fantastiska monologen med Henrik Schyffert direktsänt från Cirkus i Stockholm.

Den var helt grym. Han pratade om hur det var att bli vuxen på 90-talet. Han berättade hur kul allt skulle vara hela tiden och hur svårt han hade att vara allvarlig. Han pendlade mellan allvar och skratt under hela framträdandet. Helt fantastiskt bra om du frågar mig. Budskapet var att vi måste ta ansvar och vara vuxna i vissa situationer. Synd dock att jag missat att gå och se den live, med tanke på att han framfört den 80 gånger.

Nu ska jag piffa mig inför en dag på jobbet. Vi har powerwalkat nu på morgonen, jag och min man. Imorgon kommer mamma på besök och stannar till onsdag. Ska bli härligt.
Det händer mycket kul framöver. Ye.

Det är sol. Det luktar vår och jag behöver mer fräknar.
Adjö

Inga kommentarer: