20090521

Varför tycker jag om honom så mycket?

För att han får mig att skratta. För att han kan stanna upp mitt under promenaden och pussa sönder mig. För att han gör mig trygg. För att han är snyggast. För att han bryr sig om mig. För att han har bytt tillbaka till parfymen han hade i början av vår karriär. För att han har en världsfin kropp. För att han är allmänbildad. För att han lugnar mig. För att han talar spanska flytande. För att han kan så mycket om musik. För att han alltid finns där. För att han har världens bästa humor och för att han får mig att vika mig dubbel.
Bryan jag älskar dig.

inspiration av metrobloggen niotillfem

Vi powerwalkade idag igen. Nu ska jag jobba sen blir det grillning med Karolina.
Livet är fint!

2 kommentarer:

B sa...

Åh, vad fint! Tack! Du är underbar!

Anonym sa...

Vad fint du skriver! Känns bra att få en sån go svärson. Snart kommer jag!