20090525

GODKVÄLL!


Nu är mamsen här, så härligt!
Jag mötte henne i eftermiddags på centralen. Och vi har hunnit med en hel del idag. Fikat på vetekatten fast utomhus, hälsat på mitt jobb, shoppat och suttit på balkongen och ätit lite smått.
 Jag har pysslat om henne ikväll. Tycker hon är värd det. Jag gjorde en god chevrésallad med rödbetor till middag och till det har vi druckit vin och nu är jag trött. Mamma ligger bredvid och snarkar lite då och då.

Imorgon ska vi nog bara vara. Kanske picknicka på djurgården eller sola på balkongen. Sola ska vi i allafall!

Idag har jag shoppat loss lite, det blev en paljett-bikini, ett acne-linne, ett nytt läppstift/glans som sitter i flera timmar(jag kan alltså hångla med B utan att smeta) och underkläder.

Nu vaknade mamma!
Godnatt
Godnatt.

3 kommentarer:

B sa...

Haha, vad är det för bild? Craaazy!

emelie sa...

Hälsa mami och ha en mys dag med sol, värme och kärlek. puss

Malin Sofia sa...

Hej! Jag undrar vad du gör den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest, som kommer att äga rum på Restaurang Mynchen i Stockholm. 100 bloggare träffas för att äta, dricka, dansa, mingla, knyta nya kontakter....:) 70 platser är redan bokade och de anmälda kommer hittills från Göteborg, Kalmar, Oslo, Skellefteå, Stockholm - you name it. Det skulle vara superkul om du också ville komma. Allt du behöver göra är att mejla mig eller kommentera i min blogg och säga att du vill vara med. Skriv hela ditt namn, din mailadress och bloggadress. Vill du anmäla en vän också gäller samma sak. Festen kostar 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Kontonummer finns på min blogg och betalningen ska in senast sista juni. Alkoholfritt och vegetariskt finns att fås om man önskar. Dessutom får alla en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns bilder från festlokalen, delar av gästlistan och ALL info du kan tänkas behöva. Åldersgränsen är 18 år. Hör av dig så snabbt du kan! Kramar, Malin - arrangör.