20090528

Mamma och jag!


Vad tiden går snabbt!

Mamma kom i måndags eftermiddag, då strosade vi på stan, fikade på vetekatten och shoppade lite. På kvällen åt vi god mat och myste bara. Hon fick vila lite extra när hon var här.
I tisdags så powerwalkade vi och solade på balkongen (och brände oss). Pappa kom förbi med sill och färskpotatis för han var på jobb över dagen i Stockholm. Mysigt och ses allihop! Sen åkte vi in mot stan, småshoppade lite. Vi tog oss vidare mot Frida sen för att ta en fördrink och sen gå ut och äta på söder. På ett jättemysigt annorlunda tapas-ställe. Bryan blev helt kär i korvarna där och jag i inredningen!
Sen åkte hon hem igår. 
Dagarna bara springer förbi. Men gud så mysigt vi haft. Ingen stress, bara tagit dagen som den kommer.

Tack mamma! Du är en fantastisk mamma och vän!
Och jag är otroligt stolt över båda mina päron. De är så varma, fina och härliga. 


Tapas

Hos Frida
Min snygga far


Efterrätt
Bryan+Mamma
God rödbetssallad med chevre


Mamma
Jag målar en pall

Nu ska jag stressfixa mig lite. Sen ska jag jobba och ikväll ska vi ut med jobbet och fira av Suzy!

Helgen blir, ledighet, mys, söndagsshopping, grönan och lite mer.
Ciao