20090712

NIO DAGAR KVAR!

Nio dagar till jobbar jag, sen har jag semester. Jag längtar ja!

Söndagsångest hade jag alltid när jag var yngre. Det har jag aldrig längre. Jag gillar sjunde dagen. Idag ska jag laga lite mat, diska en jättedisk, mingolfa med ett kul gäng och promenera. Bryan är ute och springer.

Den här helgen har varit väldigt skön. God mat, bra folk, spel, disko all night long till M.Jackson, brunch, bra filmer ( Sabrina med Audrey Hepburn och Genova med Colin Firth, rekomenderar båda två starkt!) och massa kärlek.

Imorgon är det ny vecka, då är jag ledig. Då ska jag ut på ett äventyr, eller jag vet knappt vad det är, det får tiden utvisa!

Jag bjussar på bilder istället!

Musikval av mig, Karolina och Frida

Taco-tallrik
Brunch
Bryan har smetat in hela ansiktet med choklad
Disko!

Moonwalker

Michael Jacksson spelades på högsta volymen

Jag har mycket tandkött
Danspause och svalkning på balkongen
Middag


Inga kommentarer: