20090717

Nu är det bokat!

Jag går aldrig och lägger mig i tid nu för tiden. Jaja imorgon är jag ledig i allafall då ska jag och Frida sola och sova på stranden!

Vi har bokat resa ikväll, fixat och klart. Vi åker i september till Karpathos! Känns himlans bra, extra skönt att vi fick tillbaka alla pengar från försäkringsbolaget. Att få lunginflammation 6 timmar innan flyger går är inte att rekomendera.

Ikväll gjorde jag en enkel men god kvällmat som en kollega tipsade mig om.
Jag tog två mackor, bredde senap på, tog chevreost i bitar och la på och la mackorna i ett toastjärn. När de var klara så la jag på lite honung och serverade med sallad. Mycket gott och enkelt!

Nu sover min B och snarkar lite lätt.


Hittade även lite bilder nu så jag lägger upp dom med.

På berget igår

Våran picknick

Utsikten!


En bild som Anna har fotat ifrån våran fest

Godnatt kära folk.

En vecka kvar, sen ni!

Inga kommentarer: