20090706

Turisterna paparazzifotograferar oss!



Godkväll, eller snarare godnatt kanske!

Ikväll var vi på picknick på Skeppsholmen med ett stort gäng. En mycket lyckad tillställning.

Det första som hände när vi lagt ut våra filtar och börjat äta vår picknick är att en japan/thailändare/kines (jag ser ingen skillnad på dom) börjar fota oss. Helt hysteriskt! Först står han nere på bryggan på Skeppsholmen och zoomar oss, sen rör han sig närmare och närmare oss och fotar som bara den. Det hela börjar bli lite olustigt när hans andra kompis dyker upp och den ene av dom lägger sig ned på gräset och verkligen paparazzifotagraferar oss. Han zoomade väldigt mycket och klickade hysteriskt. Först trodde vi det var för att han kanske trodde att det ena paret i gruppen var Runar och Carola (precis som de är kända i Asien liksom, haha). Eller så kanske han tyckte att någon av oss var lik någon porrskådis. Eller så fotar man det man vill i Asien helt enkelt!
Ja herre vilken kväll. Mycket skratt, vacker utsikt och bra folk!

Nu ska det tydligen bli kallare, det gillar jag inte. Eller ikväll var det redan kallt i och för sig.

Jag känner på mig att den här sommaren kommer bli den bästa ever, den har redan börjat så himlans bra! Tack.

Nu ska jag krypa ner bredvid min blivande man och sova. Jag är så otroligt kär och varm i hjärtat.
Men innan dess så bjussar jag på lite blandade bilder från helgen.

















Imorgon är det ny vecka! Då blir det bland annat allsång på skansen, mys, lite fest och ledig helg! Ye

1 kommentar:

Karolina sa...

Underbar helg! Tack kära du!