20090818

Fix and trix!



Oj oj vad jag har fixat idag. Är helt slut nu, tänkte nog att det skulle ta mindre tid men när jag väl är igång vill jag göra det ordentligt! 

Nu ska jag lyssna på Alex Schulman i sommar i p1 (har ej hunnit ännu), äta mat, göra mat och baka muffins.

Jag tänkte lägga ut bilder från semestern och bröllopet men tiden drog iväg, another day!

Jag har gjort en så kallad önskelista inför hösten.
  • Anteckningsblock som vi kan skriva ner ideér inför bröllopet i
  • Dr. Martens-svarta
  • Boots?
  • Lårhöga stövlar?
  • Mockakavaj med fransar
  • Rockiga tishor
  • Androgyn vinterrock
  • Mysig kofta
  • Låga Converse?
  • Väska med fransar/nitar
  • Collegetröjor a´la 90-tal
  • Knästrumpor
Kom även på när jag skrev denna lista att jag har himlans mycket nya kläder. Men skor det får jag aldrig nog av!

Inga kommentarer: