20090817

Over and out!

Back in the game! Byan sa det nu när han ringde, att det knappt känns som han haft semester. Man kommer in i nya rutiner så snabbt. Och det är ju så, både på gott och ont.

Jag har verkligen varit med Bryan mycket nu, och idag när jag vaknade så var han inte där. Märklig känsla! I höst vill jag promenera bland vackra färger och dricka varm choklad med dig!

I lördags var vi på ett helt fantastiskt bröllop. Det var så roligt! 
En grym toastmster, bra mat, vackra tal, vackert brudpar, bra dans, trevligt folk och en mysig utomhusdansbana. Så grattis igen, Emma och Daniel!

Nu ska jag piffa lite sen blir det till att jobba. 

Jag har en del fuffens på gång i höst....Adios

2 kommentarer:

emy sa...

Vad härligt Annie att det blev ett roligt bröllop trots att ni inte kände många. Vi ligger utslagna i soffan efter att ha promenerat lång lång väg från chania där vi åt en supergod grekisk middag. I morgon blir det stranden igen, vi njuter och tänker inte på vardagen som väntar alldeles för snart. Puss puss

annie sa...

Hej Emy!

Ja det var underbart kul i lördags. Vad härligt det låter med Grekland. Ja när man väl är tillbaka från semestern så känns de knappt som man varit borta.
Hälsa pea och njut.
puss