20090814

Höstfint!

Idag är det fredag och semestern lider mot sitt slut.
Det känns alltid tråkigt, men samtidigt längtar jag lite efter stockholm. Det har gått så otroligt snabbt. Känns som det var igår vi firade semestern på sardin!

Ikväll ska vi till denna damen och hennes fästman på Öland för grillning och imorgon blir det bröllop för dom, så en helg fylld av kärlek. Fantastiskt!

Nästa år är det våran tur, jag längtar så jag spricker och vi har massa kul på gång kring det. Fick precis ett grymt samtal!

Jag har hittat så mycket saker jag är sugen på till hösten.


Bilder: Drmartens och Newyorker

Jag är sugen på snortajta taights, magkorta tröjor, slitna boots, dr. martens, stay-ups, jackor/kavajer med nitar, fransar och vaddar, långa klänningar, miljoner halsband, ringar och en herrinspirerad vinterrock!

Nu ska jag ut i solen
Ciao

Inga kommentarer: