20090830

JAG ÄR SÅDÄR TÖNTIGT LYCKLIG MED MIN KILLE!


Vackra söndag.

Igår var vi på avskedsfest hos Frida. Det var så roligt. Det var dans hela natten, kul folk, gott tilltugg och mycket skratt. Vi gick till Spybar en sväng men jag tycker inte det stället är så kul längre. Skönt dock att vi kom in gratis. Väl där dansade vi oss svettiga, träffade lite folk och sen köpte jag och B korv och rörde oss hemåt vid halv fem tiden.

Idag ställde vi klockan jättesent och gick upp och åt en jättebrunch. Bryan gjorde hans mammas goda omelett/pannkakor och sen har vi mest slappat runt här hemma hela dagen.
Vi har promenerat i kväll och det är verkligen höstkänsla ute nu. Jag har bakat sockerkaka också. Och snart ska vi äta en god vegopaj som Bryan gräddar och sen blir det film.

Jag är så otrolig kär i min kille. Jag visste inte att man kunde ha det såhär bra med någon.
Vi bubblar tillsammans.
I love it.

1 kommentar:

B sa...

Det här får mig att le!