20090829

SKÖNA LÖRDAG!

Jag är ledig i helgen och det är uppskattat!

Bryan och jag har sovit länge och ätit god frukost idag. Sen var han tvungen att jobba lite och jag passade på att handla. Sen kom Anna hit på sill-lunch. Vad gott det är med sill! Vi har pratat, pratat och uppdaterat varandra, det behövdes kan jag säga.
Anna och jag lärde känna varann på Tiger PK och hon är en fantastisk vän.




Nu ska vi piffa oss för att bege oss till Frida på avskedsfest och utgång. Hon ska flytta till Småland. Jag är så bortskämd med att ha henne i samma stad. Jag kommer sakna henne så, som tur är kommer hon komma upp ofta.
Frida är en sån bästa vän alla borde få ha! Hon är guld värd!

1 kommentar:

Frida sa...

Du är världens finaste vän, det finns ingen som du hjärtat mitt. Jag kommer sakna dig sjukligt mycket