20090805

Min kille är den bästa i alla kategorier!


Jag njuter för fulla drag av semestern! 
Vi läser böcker, vi åker på spontana utflykter, vi pussas, vi äter god mat, vi spelar yatzi, vi umgås på altanen med mina föräldrar, vi hälsar på mormor, vi har besök, vi träffar mina gamla vänner, vi åker till stadens centrum och köper underkläder, vi skrattar och vi lever ett så härligt liv ihop. Jag och du!

Imorgon åker B till sin familj, det kommer kännas tomt, väldigt. Jag älskar att ha semester och mycket tid ihop. 
På måndag åker jag till hans familj och då blir det Kalmarhäng och bröllop. Men jag vill inte längta tills måndag för då är det bara en vecka kvar på semestern, men jag kommer att längta efter Bryan, hela tiden, jämt. Jag förstår inte att tiden springer förbi så snabbt. Här går man hela januari-mars och drömmer om våren, sen PANG blir det sommar och TJOFF så är semestern inom räckhåll.
Nej du tack, stoppa tiden!

Nu ska vi grilla med vänner.

Inga kommentarer: