20090930

Only you

unknown

Det är onsdag. Jag är bättre. Men halsen värker.
Var inställd på att fira Emmas födelsedag idag (stort grattis), men febern har inte gett med sig så det blir inget med det. Plus att jag är inställd på jobb imorgon och måste bli frisk inför helgen. Så det blir till att vila all day.

Min kille är söt och är hemma ikväll och pysslar om mig. Mycket snällt och väldigt välkommet.

Jag älskar att ligga och titta på dig när du sover. Jag älskar att röra ditt lockiga hår och dra mina fingrar igenom det. Jag älskar när du pratar om konstiga saker i sömnen. Jag älskar att somna i din famn och titta på dina vackra axlar. Jag älskar att borra in näsan vid din hals och känna din doft. Jag älskar att vi träffades på internet för flera år sedan och blev tokkära. Jag älskar att vi rymde till varann den sommaren och grät varje gång vi åkte ifrån varann. Jag älskar att vi hade picknick överallt. Jag älskar att vi bestämde oss för att flytta till Stockholm båda två utan att egentligen ha någon riktig plan. Jag älskar att vi flyttade ihop efter ett tag. Jag älskar att vi köpte oss en lägenhet och att vi nu har vårt liv här. Jag älskar att vi bestämde oss för att köra på även fast jag åkte ut och reste i början. Jag älskar att vi känner varann så väl och att vi fortfarande får lyckorus av varann. Jag älskar att vi förstår att man måste ge och ta i ett förhållande. Jag älskar att denna saga har blivit så bra så att vi ska gifta oss nästa år!
Bryan jag älskar dig så!

3 kommentarer:

B sa...

Åh, jag blir alldeles rörd! Det här måste jag skriva ut och spara. Vilken triumf! JAG ÄLSKAR DIG!

annie sa...

till Bryan:

det är så jag känner beby. du är mitt allt.

K sa...

ni är så söta! Bröllopet kommer bli så fin!Hoppas du blir frisk snart Annie