20090924

SHOEGAZE!

Mina snyggingar bakifrån
De är grymt sköna
Vi har ätit bullar, drömtårta, dammsugare och godis-
hej kafferep
Nya handdukar från H&M Home
Min nya huvudvinterbonad
90-talskudden i mitten är ny, också den från H&M Home


Detta är min eftermiddag i bilder. En väldigt skön och rolig dag.
Jag älskar att hämta ut paket på posten, jag älskar paket överhuvudtaget.

Det kändes som det var evigheter sen vi träffade Karolina så vi hade massor att prata om.
Nu ska jag måla naglarna, hänga med min kille och vara nöjd.

Imorgon är det fredag. Och vi ska verkligen softa i helgen. Det ska bli så skönt, det har varit så mycket kalas på sistonde, kul det med men nu ska vi slappa for real. Jobba, äta god mat, promenera, kanske gå på bio och mysa.

1 kommentar:

emelie sa...

SNYGG header min vän, galet snygg...jag är kass på bloggdesign.. satt 2 timmar förra veckan och resultatet av det blev en svart kant runt bilderna.. och jag har läst databas och interaktionsdesign, hmm...jaja. nu är det fredagsmys, hur har ni det??? ta hand om dig, trevl helg.. puss