20090925

Håret är inte allt!


Då var det fredag.

Jag har klarat av att jobba i mina nya skor i nästan elva timmar. I slutet hade jag sjukt ont i fötterna, men jag överlevde. Sen fick i och för sig Bryan möta mig på perrongen med mina jodhpurs. Det kändes som tusen nålar plus några till när jag tog av mig mina snyggingar. Jag är väldigt optimistisk när det kommer till klackar. Eftersom jag oftast har klackar på mig så har jag nog börjat vänja fötterna. Jag kan springa i 15 cm-klackar och det är lugnt, däremot är det väldigt dumt av mig att inte ha med mig reservskor till jobbet när det blir kris, men men.

Jag var hos en frisör innan och köpte en tonig. Jag ville ha en orange-röd färg. Så hon hjälpte mig att hitta en bra (trodde jag). Sådär blev väl resultatet, lite åt det röd-guldiga hållet med inslag av grå effekter. Den sistnämna färgen ser jag nog mest själv, för Bryan såg den inte. Men men. Jag hade en bild av hur mitt hår skulle se ut och så blev det inte. Som tur är går det ju att tvätta ur. Nästa gång ska jag tona håret på plats hos frissan.

Nu sover Bryan här i soffan. Och jag kan titta på honom i timmar. Han är så söt när han sover.
Godnatt.

1 kommentar:

B sa...

Du är också söt när du sover, när du inte snarkar som en man.