20090927

Tur att man har famn att gråta ut i.


Godmorgon.

Igår stötte jag på en vidrig man. Som verkade tro att han hade rätt att förfölja mig och ta på mig och gräva i mig.
Jag blev så chockad och efter ett tag så ringde jag Bryan och grät. Väl hemma så stod världens bästa man där med sin famn som jag fick gråta ut i.

Idag ser jag ut som en svullen köttbulle i ansiktet och gråter fortfarande men är så himlans arg.
Jag gick på plattan, där ser folk varandra. Jag gick ganska långt ut där det inte var så många "äckliga gubbar" trodde jag, men ack vad fel jag hade. Jag pratade med min 90-åriga mormor i telefon och märkte att någon sprang omkring framför mig och försökte få kontakt, då sa jag- lägg av och han blev ännu mer påträngande och började ta på mig och klämma på min rumpa och tog sina fingrar och ja, ni vet. Han fortsatte röra mig och jag sprang. Jag skrek inte för jag blev så chockad och ville inte oroa mormor. Det ångrar jag nu, för han sabbade för mig. Han sabbade så att jag i fortsättningen kommer misstro varenda man jag ser.
Sverige är så himla fegt. Alla ser men ingen gör något.

Sen gick jag och handlade ahlgrens bilar. Träffade på några vakter och en polis. De blev upprörda och ville veta hur han såg ut. Men jag kom inte ihåg, jag kollade inte ens. Jag vet bara att det var en svart man som var kort och äcklig.
Dessa män som förstör för tjejer varje dag, de borde ställas på rad och förnedras.

Jag är som ett asplöv och smsade min chef och förklarade. Hon sa att jag skulle vara hemma idag och det är jag. Tack!
Idag är det jag och Bryan.

Over and out.


3 kommentarer:

B sa...

Äckliga snuskgubbar går bort! Fy!

Frida sa...

Hade jag kunnat hade jag slagit honom gul å blå

Charlotta sa...

åh fy! det låter som honom som var på mig idag.. det är skit. fy sjutton. man känner sig så förnedrad!! usch. hoppas du mår bättre idag! kram/ Charlotta (gränsmark) :)