20090928

WISH ME LUCK!

Ny kofta från Rodebjer


Godmiddag folk!

Idag är jag ledig. Det är skönt. Det är så vackert väder, dock börjar jag få ont i halsen så jag ska gurgla saltvatten och bli frisk idag.

Idag har jag varit på möte med Stockholmsgruppen. Det kändes bra tror jag och jag ska få svar om 1-2 veckor om de vill ha mig. Jag tror att jag klickade bra med henne som tog hand om mig, men sen vet ju inte jag vad hon tyckte egentligen. Jag får se det som en rolig grej annars.

Efter det så gick jag förbi Rodebjer-butiken och hämtade min kofta som jag fått, tack. Jag älskar den redan.
Sen träffade jag Bryan en snabbis på stan och pussades lite. Eftersom jag skulle träffa dom idag så var jag tvungen att vara helt osminkad och då är det betydligt enklare att pussas eftersom jag inte har något läppstift som kladdar runt, ha ha.

Och efter lördagens snuskgubbe-attack så vill jag bara tacka för alla fina sms.
Jag röstar att vi tar bort alla snuskgubbar och skickar dom till något kallt ställe så deras privata ägodelar fryser till is.

Nu ska jag ta hand om mina naglar.
Jag är så otroligt kär i min kille.
I helgen ska vi kolla kyrkor, yeee.

Ciao

1 kommentar:

E sa...

hej min fina.. hoppas de går bra me sthl gruppen, de borde inse att du är en pärla, om inte, så misstar de sig.. så tycker ja iaf.. hemmadagar är skönt.. tänk för 5 år sen.. då satt du i gbg och jag sthl... shit galet, så fort tiden går... fattar knappt.. om 5 år hoppas ja vi fortf har det lika bra och är lyckliga och glada. Du är en fin människa, och du får mig att le.. puss