20091030

Familjevård och glasögonorm!

mina brillor har anlänt
Pappa tog någon konstig tablett innan maten och blev såhär
Mamma och jag!

Nu är päronen här, mycket trevligt! Vi har ätit gott, myst och skrattat. De är så fina mina föräldrar.
Bryan diskar en jättedisk.
Jag håller på att vänja mig vid mina nya brillor. Jag gillar dom!
Jag ser otroligt mycket bättre och hela världen har öppnat sig på ett helt nytt sätt, det är häftigt vad lite glas kan göra! All text som förr var så långt borta är nu så nära!

Nu Crème brulé!
Imorgon staden, ag:s och fest!

4 kommentarer:

Kristina alias lillfisen sa...

tjaba tjena hallååå!! vem säger så?? fina brillor, me like.. som man säger här i staterna. Tänker på dig här borta, ser ut som livet leker där hemma, me like igen...Jag vill veta mer om ditt liv, jag blir ju så nyfiken när jag läser så jag vill bara läsa mer. Här e de halloween som aldrig förr (skojande råttan va amerikanarna är seriösa, rena julafton) och självklart ska de firas. ja ha dock inte riktigt fattat vad vi firar, men jag kan ju alltid låtsas. Saknar er och tänker på er där hemma. puss och kram lillfisen

annie sa...

KRISTINA!

du lever alltså. hahah. vi blev oroliga på jobbet.
Hur har du det?
Här är hemma är det bra.
Ikväll ska vi på fest hos susanne . Ye!

Kan du köpa victoria secret bodylotion till ,mig? Så gör vi upp hemma!

När kommer du hem?
Berätta om allt!

PUSSS

Anonym sa...

yää!! va snygg du är annie.
hoppas du trivs i de nya glasen. de passar dig som fisken i vattnet, handen i handsken, björnen i skogen....you get the picture.
puss hanna

camilla sa...

sjuuuk bild på dig och thomas. hahah- saknar er. puss